2014年5月28日

四川餐








蒸過火






 










呢間四川餐廳是頂回來從新開張冇耐,前身是一間中餐廳,已經開咗有十幾年,以前叫鴻運,我們經常去吃,不知甚麽原因出售?老表接手後改為四川菜,有火煱,同一條街不遠亦有一間四川餐廳叫巴國布衣,門外有副木對聯,"巴國出詩酒,布衣傲王候"做咗一年都唔夠就執咗,我想四川麻辣火煱,唔係好啱鬼佬口味,上個月見到呢間川王府新開張,咪同我老婆去試下,小籠包老細話因太忙,蒸過火唔收我錢,送的多謝哂.

剛好我朋友同佢老婆去四川成都,佢 whats app咗一些相和短片比我睇,成都變咗好多,其中以武侯祠變最多,廾多年前去時還記得柏樹参天,環境清靜,杜甫有詩,''丞相祠堂何處尋,錦官城外柏森森,''依家睇到我朋友 whats app的短片,變咗一條食街,成個墟咁,真係冇眼睇咯.

15 則留言:

  1. 四川的小籠包真係咁醜樣,都拎得上枱呀?!

    回覆刪除
  2. 你呢篇都好慳水慳力,而嗰籠係唔係漏水小籠包?哈哈,你睇,我都幾刻薄啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,真係唔好意思,剛寫時有朋友打電話來,傾下傾下都唔知点解儲存會變咗發佈.
      小籠包係送的,可能新開張的關係.

      刪除
  3. 內地跟香江一樣、旅遊區人口劇增、從前的自然生態環境漸漸被商鋪和小販取代。正如你話齋、真係冇眼睇喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir, 所以香江特首有意限制自由行人數。
      表叔把湖南張家起的個條百龍天梯,正式是破壞生態環境敢稱第一,真係冇眼睇。

      刪除
    2. 我覺得特首喊減少兩成自由行人數只是一種姿態、實情是警告議事堂上那此靠自由行而得益的人、別以為佔完便宜就可以當他冇到、只要他老人家高興嘅話就隨時都可以玩到班友仔損手爛腳嘅!

      刪除
    3. 域Sir,尋日公佈零售數字,話跌到海嘯後來新低,唉遅些又有人要求多些老表來啦。

      刪除
  4. 我估係因為放向冰箱太耐,雪到d麵皮都裂左,所以蒸熟後就變成咁樣啦!

    回覆刪除
  5. Hello Wai,
    咁唐突揾你 唔好意思
    我係milk x 雜誌嘅記者
    見到你個blog嘅其中一篇文章後對裡面嘅內容好有興趣
    如果方便的話我喺你google+個account度用hangout留左我嘅聯絡方法比你
    請你見到就比我一個回覆啦
    麻煩曬:)

    回覆刪除
  6. 小籠包蒸得過了火,既然唔收錢就算啦,否則退貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,雖然唔收錢,不過都唔係好食。

      刪除
    2. 如果唔好食,送都唔要啦!
      昨天出去茶餐廳吃飯,飯比較硬,蒸的魚很好。但係個湯唔好飲,我索性叫侍應拿走它。賬照付。

      刪除