2015年1月13日

幾箱法律舊書

國際商業法







頂級鍚蘭红茶

防偽雷射標簽


今天又想起以前認識的一位年齡28歲朋友,我依家幾乎再冇廾多歲年青的朋友了,他是斯里蘭卡人,來這裡一間大學叫 Deakin University 讀法律系,呢間大學都不錯,認識他也有二年多,因他以前每逢星期五,六,晚上五時後,就到我朋友做廚師的日本餐館做洗碗清潔雜工,直至晚上十一時左右收工,每次見他時他,他都笑容滿臉,記得有次晚上十時後我去探我朋友,朋友叫我等他收工後一齊去飲嘢吹水,而我就順便問呢位斯里蘭卡仔去唔去飲嘢?好呀,他真爽快一口就認承,若果係靓女就好啦,我們就一起到附近的唐餐廳吃嘢吹水,之後我送他回家.其實都唔係好順路,要開多廾分鐘車,之後都一齊飲過幾次嘢.


大約2006年頭,有一日他打電話给我,話有二件事唔知我可唔可以幫他?我說甚麼事,睇下我能力做唔做得到,他說他要回斯里蘭卡,他和他的女朋友都不獲移民局批學生居留的延期,因他們都冇上學好耐,可能功課追不上,他有幾箱舊書要暫時放在我處,而他亦不夠錢買二張機票,要我借幾百元給他們買回 Colombo的機票,我說好的,我就去他家幇他搬了此五箱書回來放在我家的雜物房,等他有機會回來時再取回.


唔記得幾耐,好似過咗一年多,有一日有人打電話給我,話斯里蘭卡有位朋友託佢帶一罐茶葉和幾百澳元還给我,我幾乎忘記咗有呢件事,見到呢位斯里蘭卡仔說,我的朋友现在在可倫坡當差,給了他的電話比我.有次我打電話给他講起仲有呢幾箱舊書如何處理?他叫我丟掉算啦,我打去圖書館話有書要捐,圖書館問我乜書?我話法律的舊書,圖書館不要,我又去書局問,有二手法律舊書賣要唔要?他們又話不要,只要中學的二手舊書,我想法律的書隨時代步筏,不停修改,丟掉又浪費,唔丟掉又冇用,法律舊書唔同歷史舊書,歷史書放幾耐都得,因冇可能修改,不過日本仔就不同,因為只有日本仔最喜歡刪改歷史.

16 則留言:

  1. 偉兄常常仗義幫助朋友,真係唔話得。只要稍有良心的人,都會知所回報的。
    說得對!日本仔最喜歡篡改歷史。瞪大眼講大話,這些不真實的歷史書本,連日本自己的學校都不肯採用。
    聽說只有一些弱智的學校肯用。哈哈!

    回覆刪除
    回覆
    1. 阿姨,你真係風趣,我同你想法一樣,只要日本仔正常的學校都唔用自己的歴史教科書啦。

      刪除
    2. 這個:「日本正規學校棄用篡改歷史的教科書,只有弱智學校才會選用為課本」是當時傳媒新聞發出來的花邊消息,也是當時日本國內的一個真實現象。
      事實上,日本國內的平民,很多都討厭戰爭,並且同情受侵略的中國人。好戰多是軍國主義的政要人物吧。

      刪除
    3. 阿姨,日本仔民族性是服從,聽教聽話,記得好耐以前我工廠有一位日本仔學師,初來時我們中午12時去吃午飯,怎麼搅12時半還不見他人,陰公咯原來冇人叫他去吃午飯,他一個人企係度.我厚多士去同佢講,以後一夠鐘就自己去,呢度冇人會叫你.
      所以一出軍國主義的领導人老百姓就慘啦.

      刪除
  2. Wai 兄、在下對於架仔改歷史不但只唔嬲、反而有點開心。因為只有懦弱嘅人才會千方百計自欺欺人。由此證明一個強悍嘅民族早已隨二戰失敗消失咗、今日嘅架仔只屬有姿勢無實際嘅無膽匪類而矣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 域Sir,其實日本仔好多嘢,如文化,茶道等,皆學自中國都完全保留完整,唯獨歴史不敢面對,同是戰敗國德國就承認歷史。

      刪除
    2. Wai 兄、德國嘅優勢就係可以把責任全都推到希特勒身上去、但架仔就不敢賴在日皇身上、因此只能賴賬矣!

      刪除
    3. 域 Sir, 對的,日本仔點敢賴日皇.冇得賴咪只有改寫歷史.

      刪除
  3. Wai 兄真的很珍惜物品
    即使別人放棄的東西也寧願物盡其用
    活出它的意義

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉,咁多書掉丟好可惜,咪試下有冇方法物盡其用咯。

      刪除
  4. 回覆
    1. Stella 姐,依家仲留在鐵皮雜物屋,你要我全送比你啦,照片是上個星期日拍的,茶葉都忘記飲,你飲唔飲呢種要㷛水煮的紅茶?

      刪除
  5. ng Wai 晚上好,
    法律真的可以改完又改, 但友情就永不更改,

    回覆刪除
    回覆
    1. 華兄,中午好,
      法律是要不時修改,與時並進,之不過香港立法局好多議員懶理法例是否過時,是否合理?全部冇時間去討論修訂,皆因時間浪費於佔中。
      對的,友情是永不更改。

      刪除
  6. 偉兄所講的事又使我想起在澳洲認識的一名加拿大籍廚師,因他知我會到美加旅行,他希望我能幫他帶一面加國國旗給他。但是,我根本跟他並不熟悉,傾偈也沒多兩句,而且國旗也可以在這裡買到又何來要麻煩人家…
    最後好彩沒有去買,因回來後他已不在。

    回覆刪除
    回覆
    1. Shu兄,好多人都是隨口噏,不必太認真,交朋結友不是三言兩語就可成為朋友,路遙知馬力,日久見人心,同鬼佬成語一樣。
      Long road test the horse , long dealing test the friend.

      刪除